Polyfax

Dzięki nam Twoja praca stanie się przyjemnościa.

Nasza firma powstała w 1990 roku w Poznaniu. Od ponad 30 lat dostarczamy sprawdzone i nowoczesne rozwiązania do obróbki dokumentów biurowych. Wśród naszych klientów znajdują się małe, średnie i duże firmy oraz instytucje takie jak szkoły, urzędy czy szpitale. Wybierając nas stawiasz nie tylko na doświadczenie, ale również na profesjonalizm i uczciwą obsługę. Zapraszamy do sprawdzenia naszej oferty.

Produkty

Oferujemy nowoczesne wielofunkcyjne urządzenia kopiujące, drukujące, niszczarki dokumentów, materiały eksploatacyjne oraz inne rozwiązania.

Serwis

Dzięki kadrze doświadczonych i wyszkolonych serwisantów zapewniamy Państwu najwyższą jakość obsługi serwisowej.

Dzierżawa

Wybierz jakość, solidne produkty i nowoczesną technologię!

Rozwiązania dla biura

Obsługa procesów skanowania, drukowania, kopiowania i archiwizacji dokumentów oraz zarządzanie obiegiem dokumentów w biurze.

Jesteśmy gotowi zaproponować rozwiązanie dopasowane do Państwa aktualnych potrzeb i życzeń.
Po prostu skontaktujcie się z nami!

Menu